Wednesday, January 21, 2009

Salam dan salam perpaduan,

Kepada semua yang ingin berchating bersama saya, amat dialu2kan. namun keutamaan saya mewujudkan blog ini adalah mencari seberapa ramai kenalan. tidak kira apa bangsa dan agama. apa yang penting keikhlasan dalam persahabatan.

Kekadang kita sebagai manusia lupa pada suatu sudut tetapi mahir dalam sudut yang lain. dengan bertukar-tukar pandangan dan pengalaman mungkin dapat menjadikan saya seorang insan yang lebih baik dimasa akan datang.

Walaupun kekadang saya serius tapi saya juga boleh bertukar kerektor menjadi yg begitu simple dan humble.

Akhirnya, semoga akan terjalin hubungan antara saya dan anda semua.

6 comments:

  1. YO! moga terjalinlah ukhuwah yerk...

    ReplyDelete
  2. dgn ko mmg terjalin pon. kot2 org lain aku lagi suka yahoooooooooo

    ReplyDelete
  3. aku rase derang yg bace blog ko nie kan..derang nak gak letak jejak kat sini..tp payah nak post comment! Betol, siyes aku ckp....baik ko tuka cepat.

    ReplyDelete
  4. ko senang je cakap. aku nak buat terkial2. ini pon makan taun bru leh siap tau.

    ReplyDelete
  5. hangin satu badan nampak.....
    Kang Pak Mustar bukak silat gayong baru ko tau...keh3.....

    ReplyDelete
  6. x pe pak mustar bukan betol2 pon. cobannnnnnnnnnnnnnnnn jerrrrrrr

    ReplyDelete