Thursday, July 16, 2009

JANGAN TIRU AKSI INI

AGAK2 KORANG KALAU G ZOO, tetiba ada benda raba macam dlm gambo ni. macam mana.

aku rasa ni bukan dak aspa punya BELAAN. Tapi mcm pernah aku nampak. Tapi di mana yea.
Klu benda tu raba aku cam tu. Gerenti aku FIRE mcm otromen. Tapi benda tu nak ke kat aku ni. Selalu nya dia cari pompuan je. teman dia kat sebelah boleh tergelak beso tgk kawan dia buat keje x senonoh. Report kat pejabat agama. x pon dekat BP kat umah saper.....aku ingat umah dak AS...... Kat situ mmg dikumpulkan spesis jenis ni.
Mana pegi ketua dia. yg aku komfius x nampak pon muka tuannya.
Ahhhhh..entah2 mmg tuan dia yg suruh. ooooo psl gaji x cukup, so dia ambil le gambar candid. Lps tu jual . Dapat gak hasil. Bijak2....
Tapi kekawan aku jgn tiru mcm benda ni buat. Tapi tiru mcm tuan dia punya otak. Otak bisnes tu. Untung ooooo.
Entah apa2 le aku ni....saja. Aku kena stanby kat opis sampai 10 mlm. Tu yang merapu meraban ni. dah le....nanti bos aku nampak lak.....
Malam jumaat....takut campur bedeborrrrrrrrrrrrrrr




pesan ungkep:

10 comments:

  1. nape ko x leh nampak gambo. cuba ko tgk cara nak tgk antu. mesti nampak.

    ReplyDelete
  2. macam ada sesuatu je kulna....x pe aku faham.hua3

    ReplyDelete
  3. OIII.....
    nie ko nak buat N3 berok pegang ehem3 ke....
    ko nak wat N3 balas dendam kesumat kat haku ar???

    Nape ko tak lepuk je kepala berok tu bos?? ko biarkan je erkk..maksiat tu ko tau tak..Maksiat depan mata.....keh3...

    Weh! Stayback nampakkkkkkkkkkkkkk!!!... xD
    start bila ko jd JAGA ni bos?? sekolah mana yg ko JAGA ni??? abeh ko jd JAGA, sapa nak uruskan gaji aku yg tertunggak 8 bulan tu bos?? Tak sangka aku..bos aku dah berubah propesen.....haihhhh!!!

    mencungap la aku nak belik bedak muka 3A, tak cukop duit lepas ni...nak beli bedak sejuk lagie...aduyaiiiii.....

    aku nak nyanyi satt!
    "Begini lah nasib diriku yg malang ..Oh! Tuhan....
    Tak boleh bersenang lenang..
    Baru nak berehat, Bos dah meradang
    kerja berat takut repot tulangggggg"

    sesuai tok ko....

    wakakakkaka..........

    woit! sory, aku komen melampau arini...

    ReplyDelete
  4. ko sesekali dpt komen aku. cam mak timah tercabut gigi palsu. lagu 2 x sesuai tok aku tapi sesuai kat beruk yg tgk member buat angkara 2.

    x yah pakai bedak 3 a. ko pakai beras yg ditumbuk. lps 2 campur dgn lada sulah.
    minyak rambut ko pakai minyak masak ayam. mesti bercahaya.

    aku nak berdangdut sikit;
    'Jgn coba membodek aku..
    aku x akan membayar gaji ko..
    ko mmmg pemalas...
    asyik nak mengelat...
    buat tahi mata...
    (lagu ramlah rom)
    mmg sesuai ngan ko

    ReplyDelete
  5. Bossss....
    Tuari kan..aku g Nagoya kat Mlk Ctrl tau....
    pastu aku sebok belek2 kain kan, sekali aku tertinggal brg la kat Nagoya tu...

    Ko nak tau brg ape?? aku beli 2 btl Air Bliss ngan sos Tiram cap Nona kat Mydin sblh tu la bosss....

    ko tlg amekkan ekk...

    heheheh :)

    ReplyDelete
  6. la ala takat barang cam tu x yah ambik le. buat malu aku je. Air Bliss 2 ko gantikan dgn air basuhan ikan BILIS. sos Tiram cap Nona 2. ko g le mana2 kedai mamak yg tokeh dia nama Mydin. minta sikit sos dia. x pon minta dgn mak si Nona blekang kampung ko. dah abis cerita.
    lain kali klu dtg melaka bagitau Penghulunya dulu. Sape? ko tau. aku le..hehehehe

    ReplyDelete
  7. hihi.. aku lagi sronok baca komen korg.. y nk komen pasal n3 td pun dh lupo.. huaaaa

    ReplyDelete
  8. Bos..ko dah menjangkit aku nmpknye...
    ade sipat "M.A.L.A.S"....

    kita serupaaaaaaa!!

    ReplyDelete