Thursday, August 6, 2009

SESEKALI DIUJI....

ASALAMUALAIKUMMM

Lamanya nya aku x update umah aku ni. Nasib baik perompak yg itu hari x masuk. Byk gak harta yg aku tinggalkan kat umah ni. Aku rasa perompak tu dah x berani datang. aku dah Sumpah, saper berani masuk umah aku tanpa kebenaran...
dia akan mengidap penyakit KENTUT sampai mati. huuuuuu aloooo...cam ne tu. so beringat2 le sblm menerjah kat umah aku ni.
apa le yang aku merepek meraban ni. sebenor2nya. aku tgh x sihat ni. dah 2,3 ari dah. smlm dah g klinik. HA kata aku ok je. x demam. Yang aku musykil badan aku rasa bisa2. lutut aku ni sengal bangat. x leh nak duduk lama2. sakit yg sukar digambarkan.
Agak2 aku ni sakit apa aghhhh. ni nak tulis pon rasa x daya. tapi aku gagahkan juga demi kawan2.

okla aku dah x larat dah. doakan aku moga cepat sembuh. KALAU UMOQ AKU PANJANG KITA BERSUA KEMBALI. Klu x sedekahkan AL-FATIHAH byk2 kat aku.
bye.Wasalam.













pesan ungkep: JAGA DIRI. SEKARANG MUSIM PENYAKIT

5 comments:

  1. 1- Perompak tu, dkt2 nak pose ni..takde 'geng' la..maklomlah jap lagi 'geng' dia dah nak kena gari sebulan...huwawawa

    2- Aku dulu sakit2 camtu la...sendi2 semua sengal. pantang betol org tercuit aku...sakitttt woo!! bila dah duduk, nak bgun..mmg hazab! smpi aku solat duduk je... ko tau aku kena sakit ape tu?? Cik Nyonya

    aku hrp ko sakit urat je..jgn pgl cik nyonya dtg melawat ko erkk.. susah nak kentut nnt!..

    3- Moga ko cepat sembuh. Nnt aku sedekahkan pisang sesikat..nak??

    ReplyDelete
  2. Aku x nak pisang le aspa. Aku nak sgt MEE RACUN. lagi ari tu aku nak. nanti kalau aku mati takut mata x tutup psl kempunan.
    ari ni kaki aku dah ok sikit. jadi suruh le nyonya2 tu duduk je kat BP x yah nak dtg melaka. kat melaka pon dah byk BABA DAN NYONYA. jgn ko nak tambah2 kan lagi. pisang tu ko kasi je kat pelawat zoo yg miang semacm ko punye monyet

    ReplyDelete
  3. Kep!!!!!

    Ko tu dah terkena kep oi! tu yg sakit² tu! ekeke

    Maksud aku terkena penyakit urat sarap. Elok la ko berurut kep oi sebab aku pon mengalami sakit urat 2 3 ari yg lepas tapi dekat tulang belikat.

    Tapi skrg dah lega. ehehehe

    ReplyDelete
  4. liz aku klu kena sakit kat tulang belikat aku x kisah. ubatnya senang je oiii.
    ko tau...banyakkan pakai kain PELIKAT. masa g keje ko pakai. masa g kenduri ko pakai. masa nyampu samapah ko pakai. bak kata semua aktiviti ko pakai kain PELIKAT. gerenti ko x masuk sepital biasa. tapi masuk spital bahagia. hua4....

    ReplyDelete
  5. Bos Ungkep...
    ko sehat ke tak ni?
    amboi...ko mcm lupe je ngan bibik ko nan seorang ni ekk...

    ko di TAG!...jwb derasss..jgn byk alas kaki..eh! alasan...

    ReplyDelete