Wednesday, May 6, 2009

HARI-HARI HARI IBU

SALAM
Jumpa lagi ari ni. lewat byk, I'm soryyyyyyyyyyyyyyy....aku kena attend seminar.....
bukan dgor pon.dtg untuk makan je.
tu yang lambat sikit..
ari ni aku nak citer psl artikel kat MASTIKA. korang nak tau aku mmg selalu gak beli majlah tu.
banyak iktibar(bukan GEBAR)yg buleh aku jadikan panduan (BUKAN SAINS PADUAN) hidup.
artikel yg aku maksudkan adalah yg ditulis oleh pengarang majlah tersebut. kisah SESUDU BUBUR UNTUK MAK.
sebenarnya kisah tu didengar diradio. pendengar telefon kat radio. so pengarang ni mengolah semula. apa yang buat aku tertarik ialah kisah tersebut sebijik (bukan 2,3 bijik) sama dgn kisah kuarga aku. isteri aku yg beli majlah tu, dia baca kat tempat keje. terus pone aku. dia kata serupa dgn kisah kuarga aku. wife aku sambil nangis2 bacakan kisah tu kat aku. aku pon sebak gak. teringat peristiwa lama......
sesunguhnya pengorbanan MAK xkan terbalas oleh anak mak yang sepuluh orang ni. hanya yang mampu kami lakukan memberi kasih sayang yang melimpah ruah kepada mak.
kepada korang yang nak tau kisah selanjutnya buleh le beli MASTIKA x pon pinjam dengan jiran korang. x pon pegi kedai buku baca jap. nak jimattttttttttt
ok....jumpa besokkkkkkkkkkkk

8 comments:

  1. lorrrrrrr ingat ko nk cite kat sini.....

    pengumuman : sape ade mastika baru nak pinjam blh???????

    ReplyDelete
  2. aku dah beli ler..........
    saper nak pinjam buleh.
    DGN SYARAT MESTI BELIKAN AKU SEMULA MASTIKA UNTUK 24 TAHUN PUNYA KELUARAN. ADA SANGGUPPPPPPP

    ReplyDelete
  3. aku da baca bos...
    sedey kan..yg mak dia konon2 mkn bubur dok ketuk2 mangkuk bior anak2 dia igt mak dia tgh mkn..rerupanye mangkuk mak nye 0 jerk...x de bubur pon....demi utk anak2, mak rela x makan....sedeh!!

    Bersamamu mlm td pon mak dia x mkn...janji perot anak2 dia berisi. Kesian la kan...
    Dia mskkan pisang rebus tok anak2 nye....

    yg aku lak x nak mkn pisang rebus....ish!!! x baik betol le dak aspa nie... :(

    ReplyDelete
  4. sedih lak cite tu.....camni balik ni aku nk dapatkan mastika 1...harap2 lom abis lagi....

    ReplyDelete
  5. unfortunately mastika abis lorrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. lum bace la..tpi aku dpt bayangkn story tu huhu..tgu along aku bwk blek mastika tu,die mang pelangan tetap mastika...

    ReplyDelete
  7. Ungkep...ko tlg jwb TAG aku tu....
    pleaseeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  8. alahaiiii...
    sian ngko ni....

    naik berselupatttt aku tgk blog pink panther ko ni bos oi!! semakkkkk

    ReplyDelete