Tuesday, June 2, 2009

KASIH SAYANG SEORANG ISTERI

SALAM SEMUA.
puas aku dok bersihkan sawang kat umah aku ni. ada orang gaji pon x leh arap. asyik bertenet je. nak gentikan sian. takut bunuh diri lak. tak pe le . bior aku buat sendiri.
aku ada story ni. bukan ngumpat tapi citer betol.
LAGI PON BUKAN CITER ORG LAIN, CITER AKU SENDIRI.
KORANG TAU TETIBA JE ARI NI AKU DPT SMS DARI WIFE AKU. Bukan x pernah dapat. tapi ni lain sikit. aku baca berkali2. kagum, tersentuh, dan mcm2 perasaan aku pada wife aku ni.
kebetulan dia g shoping dgn anak2 aku. dlm dia soping 2 dia berkenan kat satu baju. baju aku ler. selalunya klu beli2 ni kami g sama2.
tapi dia kata , dah lama sgt aku x beli baju untuk keje. so dia pon beli le baju 2 utk aku.
Tapi yg bestnya dia kata... dia belikan baju 2 sebab dia dah rasa jemu bila gosok baju, asyik baju yg sama jerr..(maknanya dah lama le x beli baju)
lagi....dia beli atas nama kasih sayang ....
BESTNYA DAPAT BINI CAM BINI AKU....SEORANG DALAM DUNIA NI.....
WAHAI ISTERIKU....PENGORBANAN, KSIH SAYANG, CINTAMU...TIDAK AKAN AKU SIA2KAN. HANYA MAUT YANG AKAN MEMISAHKAN KITA BERDUA....
Buat korang yang dlm proses mencari laki/bini, jgn memandang luaran je.x guna pon . yang penting peribadi pasangan kita 2 nanti. psl klu mu pilih luaran. lmbat laun dia akan luntur. tapi klu pilih peribadi yang utama...lambat laun klu kita tua dia akan menjadi peneman yang SETIA.
OK. WASALAM...

3 comments:

  1. wah bes la kep dpt isteri misali.

    nanti aku pun nk jadi isteri misali jgk tau. he3

    ReplyDelete
  2. meh nk tgk baju blh hehehehe...tu la naluri seorg isteri, so hargailah isteri selagi hayat d kandung badan....

    ReplyDelete
  3. berusaha le liz, mesti dapat.
    cantik bebenor cute, terus berkenan aku dgn baju tu.(dah free x kan x suka)
    besttttttttttttttttt bangatttttttttt

    ReplyDelete