Monday, June 8, 2009

kalau aku dah marah

salam. korang pernah MARAH x.
aku kekadang marah gak. tapi marah yang gitu2 je. paling kuat pon aku cubit orang yang aku marah 2. tapi korang jangan terkejut. aku klu marah bangat boleh bertukar wajah tau. nak tau wajah aku jadi cam mana...
itu kira hansom budak2 pon suka tapi klu gambo kat bawah ni. agak ada x org suka kat aku, klu wajah aku tukar jadi cam ni.



aku bukan apa2, kekadang 2 terfikir gak nak tukar2 wajah cam kat atas ni. x pon cam hulk ke, kluang man ke. tapi mustahil. setiap yang dijadikan oleh ALLAH , ada kelebihannya. walaupon sedara aku selalu kata aku ni x de apa2 kelebihan pon. nak buat cam mana, dah dia nak kata cam 2. aku senyum je. la ni aku dah x marah2 lagi. tapi sikit2 ada le. klu x anak2 aku naik tocang nanti.
kata org sesape selalu marah nanti cepat tua. so amalkan senyum sokmo. cam aku senyum je. tapi bior le bertempat. nanti x pasal2 ambulan dtg anto kita kat tanjung makan rambutan. saper nak tolong.
ingat kekawan marah membawa padah, sabor selalu membawa bahagia.
wasalam. jumpa lagi...





4 comments:

  1. wakakaka.....

    ko jadik aku ni ha...
    org marah..aku ketawe kan dia...
    mesti dia bengkekkkk jer....

    ReplyDelete
  2. ye ke aspa . ko buleh ketawa time org marah kat ko. klu aku baik diam je. bior dia penat . lama2 nanti berenti le.

    ReplyDelete
  3. wassalam kep.....

    ensemnye kalau ko marah kep!!!!!

    hahahaha

    ReplyDelete
  4. ensem x penting liz. tapi yg paling penting lubang hidong still kecik x kembbang

    ReplyDelete