Tuesday, June 30, 2009

AKU KECEWA

ASALAMUALAIKUM

Mood aku ari ni bercampur baur. Sejak petang semalam lagi.
Sedih, marah dam macam2 lagi.
Pagi ni lagi teruk......
Rasa x nak duduk dalam bilik aku ni je.

Entah le.......
Mungkin ini salah satu dugaan yang perlu aku hadapi dalam dunia pekerjaan.
Hanya yang aku mampu lakukan...
'YA ALLAH KAU TETAPKANLAH IMAN HAMBAMU INI. KAU JAUHKAN AKU DARI PERILAKU YANG TIDAK KAU REDHAI. KAU HINDARI AKU DARI HASUTAN IBLIS LAKNATULLAH.....'

Dah itu aje catatan aku pagi ni. Aku tgh sdih2 bangat.



pesan ungkep: Aku x mampu mengubah sesuatu secara lisan. Aku hanya mampu mengubah didalam hati dan berdoa.

7 comments:

  1. kenapa dgn hang ni ungkep???
    Gaji tak masok ke??

    ReplyDelete
  2. byk sabo kep.. semua y berlaku ada rahmatnya

    ReplyDelete
  3. klu takat gaji aku x helan jaja....psl lain

    mmg aku tgh byk2 besabo ni cc....

    ReplyDelete
  4. x pe le liz. bior aku je yg tau

    ReplyDelete
  5. semua org de dugaan hidup memasing, byk² sabo ye kep...

    ReplyDelete
  6. Bossss...............

    Nape aku tak leh masok MO??
    aku takde Pasport ke??
    huwaaawawawa!!!

    ReplyDelete