Thursday, June 18, 2009

PERLINDUNGAN UNTUK ANDA, KELUARGA DAN ORANG YANG KITA SAYANGI.

BISNES AKU YANG LAMA


INGIN TAHU | KALKULATOR PREMIUM
Perlindungan Diri
Perlindungan Suami/Anak
Perlindungan Anak-anak



Berminat atau ada persoalan tentang insurans dan takaful?

Mungkin maklumat di bawah boleh membantu.

Bagaimanakan untuk membeli pelan perlindungan insurans atau takaful?
Anda boleh menelefon terus ke Agen Etiqa Anda di talian 013-7702788 (UNGKEP) untuk pelan yang mudah dan Menjamin kehidupan anda. Anda juga boleh menghubungi atau melawat cawangan-cawangan kami yang terdekat.

Apakah produk-produk insurans dan takaful yang bersuaian dengan saya?
Untuk pemahaman ringkas produk insurans dan takaful, anda boleh rujuk kepada seksyen 'Insurans' atau 'Takaful' di laman WEB etiqa. Anda boleh memilih produk mengikut keperluan atau tahap kitaran hidup anda.

Apakah perbezaan di antara produk insurans dan takaful?
Semua produk insurans dan takaful adalah bertujuan untuk menyediakan perlindungan kepada diri sendiri, keluarga, kenderaan, rumah, harta-benda, syarikat dan lain-lain lagi. Perbezaannya ialah produk-produk takaful disediakan berlandaskan prinsip-prinsip Shariah. Bagaimanapun, produk takaful masih boleh dibeli atau disertai oleh orang bukan Islam.Samada anda membeli perlidungan insurans atau takaful, apa yang penting adalah untuk mendapatkan pelan yang anda yakin dan bersesuaian dengan kehendak anda pada masa ini dan pada masa hadapan.


Apakah yang saya perlukan untuk membeli pelan insurans atau takaful?
Sebelum menghubungi atau melawat kami, fikirkan dulu keperluan sebenar insurans pada masa ini dan masa hadapan. Untuk insurans nyawa dan takaful keluarga, anda hanya perlu bawa kad pengenalan semasa memohon untuk menyertai pelan perlindungan melalui ejen atau cawangan kami. Sesetengah keadaan mungkin memerlukan anda melakukan pemeriksaan kesihatan. Untuk produk insurans dan takaful am, anda mungkin perlu menyediakan beberapa dokumen penting untuk perlindungan rumah, kenderaan dan lain-lain lagi.



pesan ungkep: AKU HANYA BOLEH MEMBERI PERINGATAN JER. TAPI KITA SELALU LALI JIKA KITA BERADA DIDALAM KESENANGAN. APABILA BERLAKU SESUATU KEATAS KITA BARULAH MENYESAL. TINGGALKAN SESUATU KEPADA ORANG YANG DISAYANGI SEBAGAI JASA ATAU TINGGALAN YANG BOLEH MEMBERI KEBAHAGIAAN KEPADA MEREKA.

No comments:

Post a Comment