Friday, June 19, 2009

AKU NAK G KRUSUS

start ahad till rabu, aku akan meninggalkan negeri aku...
aku nak g ke luar negeri.. x jauh pon . tempat aunti.
aku dah x sabor2 nak buru gedumbu dgn aunti.
cangkol, pongkis, tajak, baldi, sabun, klorox semua aku dah paking.


nanti klu aku dapat, buleh aku bagi kat member2 mo sorang 50 kg.
aku x bagi by ekor...aku nak suruh auntie siang siap2.


sepeninggalan aku nanti tolong2 le tgkkan umah aku ni.
kata org klu tinggalkan lama2 takot lak makhluk lain yg masuk.
tapi aku dah letak belerang keliling umah aku ni. tapi belerang aku kaler PINK bukan kuning. bulehkan.

ok semua, sayonara. see you soon.


pesan ungkep: tiada apa yang lebih indah selain dari dapat menikmati erti kehidupan walau sesaat.

5 comments:

  1. Wow.....makan angin yea?? atau urusan kerja??
    seronok lah pegi jelajah negeri org kan....

    **re - Eh! ye ke x bolah komen kat blog jaja???

    mmmm.....kena ejas segera nih!

    ReplyDelete
  2. Samat ber outstation ungkep!!!

    jgn lupa buah tangan utk aku!!

    ekekeke

    ReplyDelete
  3. vavavavava jauh tu p otesen....jgn lupa buah tgn tuk aku skali...semua org jln2 p jumpa anti...kita bila nak p ek lizzzz....

    ReplyDelete
  4. jauh mana tu kep ko outstesen. cam lama jer tu semua bagai ko angkut...

    ReplyDelete
  5. ramai plk yg dtg time aku x de. bguz gak. x sunyi umah aku ni. apa2 pon aku dah balik kusus.
    x semua bagai aku angkat....
    ada ler cikit2

    ReplyDelete