Tuesday, June 16, 2009

KALI PERTAMA WAT TAG.....

KLU BETOL BAGUZ.
KALAU SALAH LANTAK LAH

Copy badge "2008 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

TAK DE BENDA LAIN KE NAK NUMPANG. TUUUUUUU CAM ANJING JE...EIIII...NAJIS

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
DAK ASPA yang bagi kat aku. dia bukan leh tgk aku senang pon. tapi baguz gak. aku x pernah tag2 ni. tag harga aku tau le. nasib ko le aspa....


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

- Aku jenis GONJOL SEGOJOL2NYA.
- malas nak cuba2 benda yg tak ada dtg kan duit.money3...
- petang2 aku suka tgk pokok2 kat umah aku....
- bau cagu, susah nak cakap macam mana bau dia. TRY LE...
- sama cam dak aspa, suka main boling
- suka makan.tapi yg free je
- suka bangat dgn warna yg terang2 dan pasti PINK
- suka balik kampung jumpa omak den
-dah ada hobi baru, main badminton....
- bawak kete suka .....slow2....sampai ngantok mata family aku

ko jgn ngada2 kata aku buat cerita. yg kat atas ni semua mmg fakta ttg aku. cayokkkkkkkkkk

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

-acoi
- okliz
- peah
- PM
- TPM
-YBM2
- TYBM2

aku tau ko mesti poning kat senarai nama lepas peahkan. aku mana ada byk kawan. pm tu untuk Perdana menteri....YBM...Yg Berhormat menteri....aku x main org2 biasa ni....hua3

5. Jangan lupo untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda. Terima kasih!"

yg ni aku x tau nak wat cam mana....nanti le klu ada org turun kan ilmu kat aku..aku wat lain kali je...bulehhhhhhhhh




6 comments:

  1. -Alaaa...ko pon samo...x leh tgk aku goyang pinggul..... :(
    -Ko jgn suke cium bau cagu .... nnt idong kembang :8B
    -PINK???????? wakakakkakak.....adeshhhhh....adeshhhh...(smbil tertungging2 tekan pewot....)
    :B
    -mata fmily yg ngantok xpe..jgn ko plk yg
    telelap....
    -Wah! ramai ekk mbr2 ko....Najib rajin masok sini ke? nnt buleh la dia jdkan ko pengganti KJ....ekekekke...jgn mare.....
    bulan bulan!

    ReplyDelete
  2. ko x tau pa, org yg suka warna pink, penoh dgn kasih sayang tauuuuuuuuuuu...ko bukan tau apa pon. buang masa je aku ckp dgn ko

    ReplyDelete
  3. oit kep!!

    yg no 5 tu ko kena g kat komen org2 tersebut pastu bgtau la cam ayat tu!!!!!

    dak tadika pon reti tau!!!!! muehehehehe

    ReplyDelete
  4. mana aku tau liz oiiiiiiiiiiii.
    tapi ko dah bagitau ni baru aku tau

    ReplyDelete
  5. Salam....

    jemput singgah ke blog saya

    ReplyDelete
  6. jaja aku dah g blog ko. oren lagiiiiiiiiii...
    ko johorean ke. mesti ngomong jawo cam dak aspa. aku try nak komen kat Maulid.... tapi x leh nak masuk. aku cam ko gak kurang pandai bab2 komputer ni. jgn serik dtg umah aku yerk

    ReplyDelete